Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Sunsine Love

..σήμερα ήθελα να χαλαρώσω και να δημιουργήσω επιτέλους για εμένα 
για τις πιο γλυκές και χαμογελαστές αναμνήσεις μου.. 
Το σκεφτόμουν καιρό να πω την αλήθεια αλλα 
η καθημερινότητα και οι υποχρεώσεις δεν με άφηναν..
Δεν ξέρω πως σας φαίνεται αλλα εγώ το διασκέδασα..

Η σελίδα μου έγινε για το αγαπημένο μου
και την πρόκληση του Νοεμβρίου
η οποία μας προτρέπει να εμπνευστούμε 
από μια στιγμή που μας έκανε να χαμογελάσουμε!

..το Sketch είναι αυτό:



και η δημιουργία μου είναι αυτή: 

Sunsine Love !


Λεπτομέριες..

..λίγο ραπτική με την νέα μου, σούπερ-μίνι ραπτομηχανή χειρός..

Το background το έφτιακα με Distress Inks

Λίγη τσόχα και κορδόνι 

..με πολύ αγάπη στον αντρούλη μου
και τη λατρεμένη Σαντορίνη!!!!!!!

Φιλιά


10 σχόλια:

  1. Γεια σου Έφη,

    Είναι πραγματικά φοβερή η ιδέα σου να χρησιμοποιήσεις έτσι την φωτογραφία!!!! Εξαιρετική!!! Και μου αρέσουν πολύ και οι λεπτομέρειες που μας δείχνεις - το background, το ράψιμο, η τσόχα, το κορδόνι... όλα πολύ ωραία!

    Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρεσει πολυ η ιδεα με τη φωτογραφια!Ευρηματικη.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έφη μου σε ευχαριστούμε πολύ που παίζεις μαζί μας!
    Με ξετρέλλανε ο τρόπος που έκοψες και χρησιμοποίησες τη φωτογραφία, ενώ το ραψιμο είναι άλλη μια όμορφη λεπτομέρεια!
    Οι καρδιές που αχνοφαίνονται στο φόντο είναι πολύ ωραίες!
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφη καλησπέρα και καλώς σε βρήκα! Θα συμφωνήσω με την Κατερίνα και την Αναστασία...ο τρόπος που χρησιμοποίησες την φωτογραφία σου είναι φοβερός! οι λεπτομέρειες, ιδίως το κορδόνι στο πάνω μέρος της σελίδας σου, άψογες! πολύ καλή προσπάθεια! μπράβο σου! σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο SG! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά ο τρόπος που χρησιμοποίησες την φωτογραφία είναι φανταστικός!Φοβερή ερμηνεία του sketch!Πολύ όμορφη σελίδα!
    Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ομορφη η συνθεση σου Εφη, μου αρεσει πολυ που χρησιμοποιησες διαφορετικα υλικα και τα συνδυασες παρα πολυ ομορφα επισης τρελαινομαι για τα γαζια και για τον τροπο που χρησιμοποιησες τη φωτογραφια!!!!!
    Καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λατρεύω τα παζλ και ο τρόπος που έκοψες την φωτό είναι ειλικρινά μοναδικός! Πραγματικά θα ήθελα να σου γράψω κάτι διαφορετικό απο τους υπόλοιπους αλλά και εγώ έχω εντυπωσιαστεί τόσο απο το πόσο έξυπνα ερμήνευσες το σκέτς που καταλήγω να επαναλαμβανομαι!!! Σε ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μας στο SG ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απίστευτο το πώς έπαιξες με τη φωτογραφία! Καταπληκτική ιδέα! Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο scrapGreece

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εμένα μου έκανε εντύπωση η φωτο!!! Πολύ καλή ιδέα!!!!Μπράβο σου!Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έφη... φανταστική ιδέα και εκτέλη στο να κόψεις την φωτογραφία!!!
    Έχεις δέσει πολύ ωραία και τα διακοσμητικά σου...
    και το εφέ που έχεις κάνει στο φόντο πίσω!!!
    Μπράβο και σε ευχαριστώ που έπαιξες μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή